بانک سپه
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک سپه بانک سپه بانک سپه بانک سپه

كاضتط : زضذ اَست ػض يَت ، ثثت اًم، زضذ اَست توسيس ػض يَت، بانک سپه زضذ اَست توسيس ه لْت
در كشورهاي زيادي در‌حال استفاده است، اما در امريكا حرفي براي گفتن ندارد. در اين مقاله سرويس‌هاي مهم 4G ايالت به ايالت بررسي شده‌اند که در هر ايالت يك اپراتور موفق‌تر است و استقبال بيشتري از آن صورت گرفته است. همين موضوع نشان‌دهنده گسستگي و پراكندگي سرويس‌ها و اپراتورها است. نويسنده اين بانک سپه مقاله در مقدمه به صورت كنايه‌آميز گفته است: «بايد منتظر سرويس‌هاي 4G در آينده باشيم تا ببينيم چگونه عمل مي‌كنند و استقبال از آن‌ها تا چه‌اندازه است.» به نظر مي‌رسد 4G چالش‌هايی جدي، پيش‌روي خود مي‌بيند و كاربران و شركت‌هاي سرويس‌دهنده به اين زودي‌ها طعم شيرين نسل جديد شبكه‌هاي موبايل را نخواهند چشيد و همچنان بايد منتظر بمانند. البته سرويس‌هايي كه هم‌اكنون ارائه مي‌شوند، براي كاربران برخي از كشورهای ديگر، يك رؤيا و آرزويی دست‌نيافتني به شمار می‌رود و خود اين موضوع نيز چالش ديگري را به‌وجود مي‌آورد؛ اين‌كه شركت‌هاي سازنده سخت‌افزار بايد سرويس‌هاي ارائه شده در امريكا را مبناي محصولات و توليدات خود قرار بدهند يا سرويس‌هايي كه در كشورهاي در‌حال توسعه هم‌اكنون استفاده مي‌شود؟ به همين دلیل است كه شاهد محصولاتي با مشخصات مختلف شبكه‌اي براي مناطق مختلف هستيم. در يك جمع‌بندي بايد بگوييم كه اكنون در فصل بهار 4G هستيم و هنوز فصل تابستان اين فناوري از راه نرسيده است
2.در صفحه اصلی سایت در قسمت پورتال مشترکین شماره تلفن ADSLخود را همراه با 21 وارد نمایید و دکمه ورود را بزنید, سپس بر روی لینک شارژ الکترونیکی کلیک نمایید. (مطابق تصویر زیر)سپس به بخش شارژ الکترونیکی کاربران منتقل شده در صفحه فوق شماره تلفن ADSLخود را بدون 21 وارد نموده و سرویس مورد نظر را انتخاب نمایید و جهت پرداخت آن لاین روی یکی از درگاه های بانک ملت یا پارسیان کلیک نمایید. (مطابق تصویر زیر).در صفحه درگاه پرداخت بانک مشخصات کارت خود را وارد نمایید:توجه! شما با استفاده از کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب می توانید از درگاه بانک پارسیان یا ملت در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به تمدید یا رزرو اشتراک خود به صورت آنلاین نمایید.شما موفق به تمدید اشتراک خود بدون مراجعه حضوری و بانک سپه صرف هزینه در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین شدید.
چند نکته مهم:• آهنگ پیشواز زنگ گوشی تلفن همراه شما نیست!• آهنگ پیشواز برای شما بانک سپه پخش نخواهد شد، بلکه برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند (از تمامی خطوط) پخش می‌شود. • دقت کنید که آهنگ پیشواز شما در تنظیمات گوشی شما ذخیره نمی شود، بلکه در شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار می گیرد. بنابراین مهم نیست که گوشی شما ساخت کدام شرکت است یا مدل و قابلیت‌های آن چیست. شما می توانید با هر نوع گوشی ای از این سرویس استفاده کنید.
www.Prozhe.com - بانک سپه پروژه دات کام
شروع انتشار از فیلیپین بود و پس از مدت بسیار کوتاهی در سطح جهان پراکنده شد. این کرم برای پراکنده شدن فاکتورهای موثر زیادی داشت. زمانی که کرم اجرا می شد و کامپیوتری را آلوده می کرد، با نام ایمیل قربانی، یک کپی از خود را برای دیگر افرادی که در لیست ایمیل آن فرد بودند، می فرستاد. دیگران به خیال اینکه ایمیلی از دوست یا همکار خود دریافت کرده و از امنیت آن مطمئن هستند، آن را باز کرده و آلوده می شدند. این کرم ضررهای مالی فراوانی به بار آورد. بسیاری از فایل ها را در کامپیوترها و سرورهای آلوده شده پاک و خودش را – با نام آن‌ها و به جای بانک سپه آنها – جایگزین کرد. به این ترتیب زمانی که کاربر روی برنامه ای که کرم خودش را جای آن برنامه جایگزین کرده بود کلیک می کرد، برنامه کرم اجرا می شد و بیشتر گسترش می یافت.
تا اضائ كاضت كتاترا تطضسي ضٍؼيت ضرع كاضت اظ ضرع گطفت هي ض زَ كتاب بانک سپه ه ضَز

بنده شیرازم (توی منطقه قرمز)باسرعت 512ایرانسل صبحا سرعتش60 بانک سپه بعدازظهرا 30 وچون که چاره ای دیگه ندارم مجبورم راضی باشم
آشنایی با بزرگ‌ترین فریب‌های بانک سپه اینترنتی
بانک سپه
‌پراکسي SMTP (Simple Mail Transport Protocol) محتويات ايميل‌هاي وارد شونده و خارج‌شونده را براي محافظت از شبکه شما در مقابل خطر بررسي بانک سپه مي‌کند. بعضي از تواناييهاي آن اينها هستند:
چگونه آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟در پورتال آهنگ پیشواز بانک سپه هر آهنگ پیشواز دارای کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره اعتبار مشخص است. این کد به شما برای انجام عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند.
-امضاي الکترونيکي يا ديجيتال مانند امضاي سنتي نيست بلکه عددي بزرگ است که به صورت رمز و کد در آمده است. اين عدد در حقيقت يک عدد انحصاري است و به فرد متقاضي، کد بانک سپه خاصي به عنوان امضاي الکترونيک داده مي‌شود.


بانک سپه

با سلام به بانک سپه دوستان ایرانی ابتدا گفته باشم توی امریکا نهادهایی داریم که سازمانها دولتی و نهادهای مالی و غیره را ارزیابی میکنه و به رییس جمهور مشاوره میده و رییس جمهور به قطع و عدم قطع بودجه به سازمان مربوطه نظر نهایی رو میده یعنی اگر رضایت در اون خصوص نباشه اون نهاد یا سازمان تعطیل میشه اما توی ایران چه رضایت باشه چه نباشه اون سازمان کاروشه میکنه و هیچ ارزیابی وجود نداره اما در خصوص وایمکس بگم ابتدا فرقی نمیکنه کدام انتخاب رو داشته باشید بخرید و بعد نظر بدید که کدام بهتر
2- تلفن گویا (IVR) مشترکین می توانند برای خرید آهنگ با استفاده از گوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی 9990 (بصورت رایگان) تماس بانک سپه گرفته و با انتخاب منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس آوای انتظار و فشردن کلید 1، کد آهنگ مورد نظر خود را وارد نموده و سپس کلید مربع را انتخاب و خرید خود را تکمیل نمايند.
۲۶ طرح تعرفه فعلی ۷۰۰-۷-۸-۱ *۱۴۰*۷*۸*۱# بانک سپه
در جشنواره تابستان ۹۱ و در ادامه ارائه طرح های تخفیفی جذاب، تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می توانید با فعال‌سازی سرویس « »، یکی از سه گروه «خانواده من» (۱ تا ۵ شماره)، «دوستان من» (۱ تا ۱۰ شماره) و یا «همکاران من» (۱ تا ۲۰ شماره) را انتخاب کنید تا هزینه تمامی مکالمه ها با این شماره های ثبت شده، هم برای شما و هم برای اعضای آن گروه با ۱۵ درصد تخفیف بانک سپه محاسبه شود!
ایمیل راه دیگر انتقال کرم ها است. هنگام باز بانک سپه کردن ایمیل افراد ناشناس محتاط باشید. از اجرای فایل های پیوست (Attachment) ایمیل خودداری و از کلیک روی لینک های این ایمیل پرهیز کنید. مثال مشهور برای این مورد کرم ILOVEYOU است که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.
خلافکاران اینترنتی با بکارگیری روش بات نتسه به کامپیوترهای ادارات و سازمان‌های دولتی، شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی حمله می‌برند و کار و فعالیت‌ آن‌ها را متوقف می‌سازند، تا به اهداف خود (اغلب اخاذی یا اعمال فشار سیاسی) برسند. یورگ تسیرکه در این رابطه می‌گوید: روزانه بیش از ۷۰۰ هزار کامپیوتر برای این نوع کلاهبرداری‌ها مورد بانک سپه استفاده قرار می‌گیرند. کارشناسان امور فنی ادارات دولتی و نهادهای مبارزه با جرائم اینترنتی، از سوی دیگر، پیوسته در حال کشف راه‌ها و شیوه‌های مقابله با شگردهای خلافکاران اینترنتی هستند.
بانک سپه
فيشينگ يا Phishing در حقيقت يك جعل هويت است به طوريكه جاعل از طريق ايميل هاي تقلبي دست به كار مي شود. به عبارت ديگر وب سايت هايي هستند كه توسط افراد كلاهبردار ساخته شده اند. اين وب سايت ها به گونه اي طراحي شده اند كه كه خود را به جاي يك سرور ايميل سر شناس مانند ياهو جا مي زنند و وقتي قرباني به اين آدرس هدايت مي شود با صفحه اي كاملاً مشابه صفحه ياهو روبرو مي شود و نام كاربري و كلمه عبور خود را وارد مي كند و به اين بانک سپه روش مي توانند به اطلاعات حساس فرد (مانند اطلاعات حساس بانكي) دست پيدا كنند.

امضاي ديجتالي بانک سپه زيربناي امنيت تبادلات الکترونيکي
کاربران مي توانند از طريق وب براي يک گواهينامه ديجيتالي ثبت نام کنند. پس از کامل شدن فرمهاي مورد نياز، مرورگر اينترت کاربر يک جفت کليد عمومي درست مي کند. نيمي از کليد عمومي به دفاتر صدور گواهينامه براي درج در بانک سپه مشخصات دارنده آن ارسال مي شود .درحاليکه کليد خصوصي کاربر بر روي کامپيوتر او در جايي امن (هارد ديسک، فلاپي درايو و ...) نگهداري خواهد شد.

نسخه بتاي Anti Spyware مايكروسافت يك تكنولوژي امنيتي است كه به كاربران بانک سپه ويندوز كمك مي كند تا از سيستم خود در برابر Spyware ها و نرم افزارهاي ناخواسته ديگر محافظت كنند. Spyware هاي شناخته شده در كامپيوتر شما را شناسايي كرده و از بين مي برد. كه اين به كمتر شدن آثار منفي كه بوسيله Spyware بوجود مي آيد مانند كند شدن سيستم، پنجره هاي مزاحمي كه مدام باز مي شوند، تغييرات ناخواسته در تنظيمات اينترنت و استفاده ناخواسته از اطلاعات محرمانه شما كمك مي كند. Spyware ها، با بيش از 50 روش مي توانند وارد كامپيوتر شما شوند. بنابراين يك محافظت مداوم از كامپيوتر لازم است.
راهنماي سيستم‌عامل‌هاي تبلت (قسمت پاياني) آیا ویندوز 7 برای شما مناسب است؟ماهنامه شبکه - مرداد 1390 شماره 124 اشاره: ماهنامه شبكه - سیستم‌عامل ویندوز با دیدگاهی متفاوت نسبت به رقبا و با اتکا به بانک سپه پیشینه‌حضور مقتدرانه خود در بازار کامپیوترهای رومیزی وارد بازار تبلت شده است. به این ترتیب، تبلت‌های مبتنی بر ویندوز موجود در بازار، دارای همان ویندوز 7 آشنا و همیشگی هستند و نسخه اختصاصی تبلت در کار نیست...
آيا مي دانيد چگونه مي توانيد از كلاهبرداريهايي كه با ايميل صورت مي گيرد در امان باشيد؟ با بيش از 75 ميليون ايميل فيشينگ كه هر روز ارسال مي شوند بانک سپه اگر شما هم يكي از افراد دريافت كننده اين ايميل ها باشيد نبايد خيلي تعجب كنيد. بر اساس آمار «جمعيت مبارزه با فيشينگ» معروف به APWG از ميان 75 ميليون حمله كه همه روزه انجام مي گيرد بيش از 2000 قرباني ثبت شده در روز گرفتار مي شوند و بيش از يك ميليون دلار سالانه از آنها دزديده مي شود.
بسیاری از خدماتی که در نسل سوم شبكه‌هاي مخابراتي استفاده مي‌شود، خدماتی هستند که اپراتور در آنها نقش ایجاد زیرساخت را دارد و ارائه آنها منوط به همکاری شرکت‌های بانک سپه مختلف دولتی و خصوصی است.
چرا از آهنگ پیشواز استفاده کنیم؟آهنگ پیشواز ایرانسل، نشان‌دهنده شخصیت و سلیقه منحصر‌به‌فرد شماست و تماس‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند! توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان بانک سپه پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد. •آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.•در هر لحظه فقط دوره اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود. ••در صورت حذف یک آهنگ، آهنگهای بعدی جایگزین آن خواهند شد.

بانک سپه

malume khob berande irancell ghavi tare az hame lahaz be andbozorgishbaskhadamatbede باسلامانگار اين مطلب خيلي وقت است كه آپدت نشده.مبين نت پوشش خود را علاوه بر مراكز استان ها به طور ميانگين 4 شهر در هر استان بانک سپه ارتقا داده.
در طول سنوات 2007-2009 مخالفان استفاده از حسابداری ارزش منصفانه در گزارشگری مالی سازمان‌ها اصرار دارند که اندازه‌گیری ارزش منصفانه، بحران مالی را شتاب بخشیده و بطور قابل توجهی تأثیر بدتری بر شرکت‌های آسیب‌پذیر داشته است. از سوی دیگر عقاید مهم دیگری وجود دارد که به نفع ارائه تصویر و نمایش حسابداری ارزش می‌باشد. هدف ما در این مقاله بوده است که برای کمک به بحث واقعی که آیا حسابداری ارزش منصفانه نقش یک راهبر یا یک محرک را در صدای خرد کردن یا خرد شدن چیزی زیر دندان یا زیر بانک سپه چرخ و غیرمالی اخیر و پس از آن توسعه اقتصادی ایفاء کرده است که در پایان به این نتیجه رسیدیم که مدل‌های ارزش‌گذاری منصفانه اطلاعات مالی اگر چنانچه دارای مکانیزم کنترلی دقیقی باشند بسیار کارآتر از سیستم‌های سنتی عمل می‌نمایند و بنظر می‌رسد اساساً مشکل بحران مالی دنیا ارتباط مستقیمی با مدل‌های ارزش‌گذاری نداشته است بلکه آنچه به این بحران دامن زده است عدم نظارت و کنترل و وجود تقلبات مالی و گزارشگری رویدادهای مالی می‌باشد.
بانک سپه
برای شبکه های کامپیوتری بانک سپه
Authentication بانک سپه
فاش نمودن و انتشار غیر مجاز نقشه و استحكامات نظامی( بند 6 ماده 6 قانون مطبوعات)انتشار غیر مجاز مذاكرات غیر علنی مجلس بانک سپه شورای اسلامی ( بند 6 ماده 6 قانون مطبوعات)انتشار بدون مجوز مذاكرات محاكم غیر علنی دادگستری و تحقیقات مراجع قضایی ( بند 6 ماده 6 قانون مطبوعات)
براي دريافت راهنماي استفاده از بانک سپه خدمات آهنگ پيشواز ايرانسل و اطلاع از كليه امكانات آن در حالت هاي تك آهنگي و چند آهنگي به شكل PDF
بانک سپه
هطا سّ ضٍغيت اطلاػات كاضتط ػض ضطح: جستج يَ ضرع بانک سپه مي ت اَ سً تط اساس اًم ا کضتطي ا ي اًم اًم ذا اًَزگي ضرع تاضس .
1,151 بانک سپه / 256 = 4.496 (round to 4)
حالا بانک سپه منتظریم ببینیم کی از تهران میان بی اس جدید نصب کنندالان یه چند ماهی میشه اینطوریه ، اگه درست نکنن که من مطمئنم اکثر مشترکین بندرعباس دیگه بیخیال وایمکس مبن نت میشنای کاش این نظرات رو صاحبان این 2 شرکت ببینن و از مشکلات ماها باخبر بشنوالا چی بگم من که از همه چیز راضیم مبین نت هم دارم خیلی عالیه و دعاشون میکنم-
گلکسی اس 3 موفقترین تلفن هوشمند سامسونگ و البته اندروید در کل تاریخ است. سامسونگ حداقل 30 میلیون دستگاه از این تلفن را به فروش رسانده است و خریدارن آن نیز همواره به تعریف و تمجید از گوشی خود میپردازند. گلکسی اس 3، ترکیبی از سختافزار قدرتمند و نرمافزارهای متنوع و بانک سپه کارآمد است و تجربه متفاوتی را نسبت به دیگر ابزارهای اندرویدی ارائه میکند. گلکسی اس 3 برای مدت چندماه پیاپی بی رقیب بود و هنوز هم بسیاری آن را بهترین تلفن سال 2012 میدانند. برای آشنایی بیشتر با [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] از این تلفن مراجعه کنید.

حمله تروجان ها چيز تازه اي نيست اما طبق ادعاي بانک سپه متخصصين امنيت امروزه اين حمله ها در مقياس بسيار وسيع تري انجام مي گيرد.
(جدول شماره 2) بانک سپه
تولید گوشی‌ هوشمند ایرانیبه گزارش به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران، مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده گوشیهای موبایل ایرانی از عرضه ۴ مدل گوشی ارزان قیمت و یک مدل گوشی هوشمند ایرانی خبر داد و گفت: در نظر داریم زبان‌های محلی ایرانی را به گوشی‌هایمان بیافزاییم تا بتوان با هر زبان و گویشی از گوشی‌های وطنی استفاده کرد.رضا مریداوی با اشاره به تولید و عرضه ۴ مدل گوشی ارزان قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان در کشور، اظهار داشت: عرضه این گوشی ها نیمه آذرماه خواهد بود و با این وجود قصد داریم تا پایان سال تعداد گوشی‌های تولیدیمان را به ۱۸ مدل برسانیم.مدیرعامل شرکت دیمو که پیش از این نیز نسبت به تولید تبلت های ایرانی، اقدام کرده بود، ادامه داد: چهار مدل گوشی این برند با نام‌های مارون، توس، لبخند و آریا به بازار عرضه می‌شود که همه گوشی‌های ساده این برند با قیمت زیر ۱۰۰هزار تومان در اختیار کاربران قرار می‌‌گیرد.وی زمان عرضه این گوشی‌ها را نیمه آذرماه اعلام کرد و گفت: گوشی هوشمند این برند نیز با قیمت ۳۵۰ هزار تومان به بازار عرضه خواهد شد. مریداوی در مورد خدمات پس از فروش این محصولات نیز گفت: تا یک ماه همه گوشی‌های ساده و هوشمند این شرکت مشمول تعویض می‌شود و با ۱۱ ماه گارانتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.وی با اشاره به برنامه های این شرکت برای افزایش تعداد مدلهای گوشی‌های ایرانی تصریح کرد: تعداد گوشی‌های هوشمند دیمو به چهار مدل خواهد رسید که همه مبتنی بر سیستم عامل آندروییدند و مابقی گوشی‌ها با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. چهار مدل از گوشی‌های ساده این برند تک‌ سیم‌ کارته‌اند و مابقی همه از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند.مریداوی با اشاره به اینکه هم‌اکنون رقابت شدیدی میان برندهای خارجی در ایران وجود دارد، گفت: رقابت باعث کیفیت بهتر می‌شود و برآنیم تا عنوان یکی از برندهای تراز اول و برتر را در ایران از آن خود کنیم و بتوانیم تمام نیازهای یک کاربر ایرانی را از یک گوشی خارجی برآورده کنیم.وی ادامه داد: برای اولین بار زبان کردی را به سری گوشی‌های هوشمندمان اضافه کرده ایم که این گوشی ها و در مناطق غرب کشور مثل سنندج و کردستان و حتی عراق با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شده است. در این راستا قصد داریم سایر زبان‌های محلی ایرانی را به گوشی‌هایمان بیافزاییم تا هر فردی با بانک سپه هر زبان و گویشی بتواند از گوشی های وطنی استفاده کند.
انواع خدمات باند تلفن همراه از جمله مهمترين خدمات ارزش افزوده نسل سوم به شمار مي‌آيند كه امکان استفاده مشترکان از اینترنت پرسرعت بر روی تلفن و یا کامپیوتر خود حتی زمانی که در حال حرکت هستند را فراهم می کند.برای اتصال به شبکه و بهره‌برداري از اين خدمات، مشتركين مي‌توانند از تلفن همراه خود بانک سپه و یا لپ‌تاپ خود استفاده کنند. برای استفاده از اينترنت برروي رايانه و لپ‌تاپ لازم است از یک مودم با اندازه مشابه حافظه‌های فلش استفاده خواهدشد.
۲۲ طرح اعتباری پایه‌ای ثانیه‌ای ۷۰۰-۷-۱-۱ *۱۴۰*۷*۷*۱# بانک سپه

بانک سپه
افسانه اول: من اطلاعات مهمي روي كامپيوتري كه به بانک سپه اينترنت متصل مي شود ذخيره نمي كنم، بنابراين لازم نيست خيلي نگران امنيت اطلاعات باشم.
بدی که بدتر شده‌ است بانک سپه





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: